2 iulie 2014

Friedrichshafen 2014 si expeditia HB0

Marti seara am plecat din Brasov cu masina spre Arad. Dimineata am trecut frontiera pe la Nadlac si am ajuns in Ungaria. In apropierea granitei cu Austria se afla un complex turistic"Paprica" cu cazare si masa de buna calitate la preturi modeste. Multi austrieci veneau sa manance aici mancaruri traditionale din Ungaria.
Dupa ce am mancat , ne-am continuat calatoria spre Austria. Intre Linz si Wienna am facut o mica pauza sa ne odihnim si am facut cateva poze in zona.
De aici am plecat spre Passau unde ne-am cazat pentru o noapte, urmand ca joi sa ajungem la Friedrichshafen .
Joi la ora 14,30, ora locala am ajuns .
Am dus bagajele delegatiei FRR la pensiune si apoi am mers la expo sa pregatim panourile. Cand am terminat , am facut cateva poze acolo. La final m-am cazat in camping-ul de langa expo alaturi de grupul de masini ale altor statii YO, am ridicat antenele si am montat statia, seara lucrand cu indicativul DL/YO6CUF/p.






Vineri dimineata, la ora 9,00 s-a deschis expozitia si targul. Mii de vizitatori erau prezenti la toate standurile.
Standul FRR a fost vizitat de numerosi vizitatori si de delegatii oficiale ale multor tari prezente. Fiind langa Italia, SUA, Marea Britanie si sectiuni ale DARC, eram in drumul tuturor. Pe masa am pus QSL-uri, Pliante, iar pe panouri imagini din activitatea FRR si a ARER (diplome,primite, diplome eliberate, trofee obtinute, plachete, etc).
In urmatoarea relatare va voi mai prezenta fotografii cu delegatiile ce ne-au vizitat, cu radioamatorii romani ce au trecut pe la standul nostru si cu expeditia in HB0.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu