3 iulie 2014

Friedrichshafen 2014 si expeditia HB0 (2)

Vineri a inceput

Friedrichshafen 2014 

Participare numeroasa, mii de vizitatori, multe delegatii nationale, standuri de aparatura, antene si carte.  Standul Romaniei era in apropierea celui din Italia si SUA, asa ca am fost des vizitati de delegatii din aceste tari. I-am invitata si pe francezi sa ne viziteze, pe suedezi, slovaci, sloveni, japonezi, englezi si multi altii. Ne-au raspuns cu prietenie ca vor veni si intradevar au venit la noi sa ne vada si sa ne cunoasca.

Au avut loc numeroase discutii legate de activitatea radioamatorilor din Romania, s-au facut schimburi de QSL-uri.
Am avut si alti vizitatori, din HB9,IN3,  DL,ON, SM, YT si E77.
A avut loc si o intalnire cu cativa dintre membrii expeditiei din Bangladesh, foarte bucurosi de a se revedea aici in Germania.

Am vizitat in aceasta perioada si celelalte delegatii si am facut cateva fotografii de la standurile lor.
In fiecare seara, am lucrat legaturi in 7 si 14 MHz cu indicativul DL/YO6CUF/p din campingul aflat langa expozitie si padure.







 La expozitie s-au facut si fotografii de grup cu romanii care au trecut pe la standul nostru in vizita.

Duminica ne-am inceput pregatirile de plecare spre HB0 (Vaduz) spre a lucra cu statia radio din aceasta tara.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu