29 octombrie 2013

Comentariile lui YO9CSM despre expeditia din sudul Romaniei.

Am primit de curand un e-mail de la prietenul meu Larry, de la Alexandrai pe care l-am vizitat in 18-19 octombrie 2013 in timpul expeditiei.  Impreuna am fost la Padurea Vedea si de acolo am lucrat zona YOFF 573.
Multumesc Larry pentru incurajari si comentarii. Cu prietenie, Cezar.












<<Vizita lui Cezar pentru mine si xyl meu (YO9ISM) a fost o mare bucurie, nu ne intalnisem de foarte multi ani. Pacat ca a stat numai o noapte la mine, am ..,,apucat’’ sa ii arat"shackul" rig- ul, logul si ultimile qsl- uri dx primite, plus plicurile pentru manageri statii dx care asteptau sa le expediez (inclusiv artificiul meu in care ,,ascund ‘’ $ ‘s in plic ....hi!). Am ramas uimit cum singur la Padurea Vedea a ridicat antena, un dipol si o verticala pe acelasi catarg (nu a vrut sa il ajutam, eu si amicul YO9FIM), are asa un sistem extrem de inventiv sa ,,se descurce singur’’.
Am apreciat si stilul de lucru practicat de Cezarica ceea imi intareste convingerea ca va fi un bun operator in viitoarea dx- peditie din anul 2014.
Nutresc speranta ca voi lucra indicativul lui in marea dx- peditie din vara anului viitor pe care el o va intreprinde in acele meleaguri de paradis si sunt fericit ca este de acord cu unele din ideile avansate de mine .
Ce pot sa ii promit, ca la urmatoarea vizita nu va mai apuca sa plece asa repede, voi ,,intreprinde eu ceva a la Lari’’ sa il ,,retin’’ mai mult (masina defecta.....etc)............
Raman acelasi vechi prieten (ne cunoastem din anul 1979 cand m-a vizitat pentru prima data, atunci locuia in urbea noastra si a ramas atras de un perete plin cu qsl uri in shackul meu, in acea zi Cezarica a ,,luat microbul acestui hobby’’...........).
73’s, Lari, YO9CSM, ALEXANDRIA.>>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu