9 august 2013

TABARA BRADATEL -3

      Ziua de joi a fost dedicata unei frumoase expeditii montane in masivul RETEZAT.  La ora 8:30, masina de transport (o autobasculanta de peste 10 t) bine captusita cu saltele de burete si curele de sprijin, ne-a dus de la tabara pana in rezervatie, la GURA BUCUREI. 



 Pe traseu am vazut si fosta vila de vanatoare a lui Nicolae Ceausescu, acum aflata in paragina.





       Pe traseu am admirat barajul de la Raul Mare , lacul de acumulare si defileele apelor ce se varsau in lac. La ora 10:00 am ajuns la destinatie si am coborat cu totii din masina. (Intregi). 
       Apoi ne-am separat in 4 grupe de circa 15 persoane. Primii au plecat cei care erau mai tineri si mai grabiti.  Noi, cei in varsta, sau cei cu copii mici, am ramas mai la urma. Dar am facut mai multe popasuri de odihna si multe fotografii in zona.  la ora 11:30 eram la lacul BUCURA la circa 2200 m altitudine . 






      Am avut posibilitatea sa vedem cele doua lacuri de langa Bucura, Lacul Ana si Lacul Lia, care erau de un albastru inchis cu irizatii argintii atunci cand lumina soarelui cadea peste ele. 

 La Bucura ne-am odihnit si de acolo, grupurile s-au impartit fiecare pe trasee si zone cu grade diferite de dificultate (Vf.Peleaga- 2509 m, Curmatura Bucurei, Zona Academiei, Lacul Bucura si imprejurimile ei). 




       La ora 16:00 grupul 4 a inceput coborarea spre baza, fiind ajuns aproape de capat de grupul 3. Cei din grupurile 1 si 2 au mai intarziat deoarece au avut trasee dificile de parcurs si nu s-au mai incadrat in timpi.
       La ora 19:00 toata lumea era la masina si la 20:15 am ajuns la Tabara.
Vremea frumoasa, peisajul incantator si veselia acelei zile au fost de neuitat.
Si a trecut si ziua a 3-a.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu