8 august 2013

TABARA BRADATEL 2013 -2

Pe data de 30 iulie 2013 mi-am instalat antenele si statia si am inceput sa lucrez ocazional din YOFF 011. Tabara Bradatel este amplasata la poalele muntilor Retezat, pe valea Raului Mare, la circa 4 Km de barajul hidrocentralei de la Raul Mare.  Am participat la sectiunea de "FOTOGRAFIE ARTISTICA", unde am avut un profesor din Timisoara care ne-a invatat unele lucruri noi despre fotografia ca arta.  Apoi inarmati cu aparatele foto am inceput sa lucram. Marti am avut activitati la sala, deoarece dupa-amiaza a fost o vreme inchisa, cu ploaie.















Am facut si cateva fotografii ale raului si ale florei din zona.


 Seara am inceput pregatirile pentru excursia de joi in Parcul National Retezat, la Lacul Bucura si muntele Peleaga,

Imagini din aceasta excursie in articolul urmator.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu