13 noiembrie 2011

EXPEDITIA IN YOFF 349-PADUREA PLOPENI

In data de 11 noiembrie 2011 am plecat spre Ploiesti cu probleme de serviciu.  Pe la ora 13 am terminat treaba si am plecat spre YOFF-349-Padurea Plopeni, o mica rezervatie naturala din zona Ploiesti.  Aici am gasit o poienita si am montat antenele inverted V pentru 7 MHz si 14 MHz, apoi am inceput sa lucrez, fiind anuntat pe internet de YO3JW.  S-au lucrat 118 statii in 7 MHz si 68 de statii in 14 MHz.  Alimentarea s-a facut de la acumulatorul masinii. Vremea a fost buna, nu a plouat si nici nu a fost foarte frig.  Imagini de la aceasta expeditie mai jos.







Seara am plecat de acolo dupa ce am incheiat activitatea de trafic pe un drum lateral ce duce de la Paulesti spre DN1 si am avut surpriza sa descopar acolo o alta zona frumoasa, care poate pe viitor va fi declarata rezervatie naturala, un lac si mult papuris in care cred ca vara sunt multe pasari ce-si fac cuiburile aici.

Pe curand din noi rezervatii YOFF din Romania.  YO6CUF-CEZAR

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu